Klantenservice
1 Veel gestelde vragen
1.1 Heeft u nog meer modellen die niet op uw site staan?
Het zou mogelijk kunnen zijn dat op het moment dat u kijkt nog niet alles modellen online staan. Ook is het in sommige periode's zo ontzettend druk dat wij geen tijd hebben om alles online te zetten. Maar zoekt u iets speciaals of wilt u weten of er nog wat nieuws binnen komt, mail ons gewoon even.
1.2 Hoe lang van tevoren moet ik de bruidskinderkleding bestellen?
Een maand of drie van te voren zou mooi zijn. Mede ook omdat het in het hoogseizoen erg druk kan zijn. Maar wij hebben heel veel voorraad en kunnen dus veel uit voorraad leveren. Mocht een artikel uitverkocht zijn en kunnen wij niet binnen een week leveren dan nemen wij contact met u op.
1.3 Maken jullie de kleding zelf?
Nee, wij maken de kleding niet zelf.
1.4 Waarom moet ik extra gegevens meesturen bij mijn bestelling?
Wij werken met verschillende leveranciers. Net zoals met "gewone" kinderkleding zit er veel verschil in de maatvoering. Wij hebben smalle modellen, bredere modellen en ook tussenmaten. Onze kleding wordt snel te groot besteld. En vaak is een tussen maat niet nodig. En daarbij komt dat de kinderen niet standaard zijn maar onze kleding wel. Uiteraard bent u niks verplicht. En mochten wij uit uw gegevens opmaken dat u een andere maat nodig hebt, dan nemen wij contact met u op om te overleggen.
1.5 Mijn kind heeft normaal maat 116 dan kan ik toch gewoon deze maat bestellen?
Ja en nee. U besteld wel deze maat en het zou kunnen dat u goed zit met uw bestelling maar het zou jammer zijn als het retour gestuurd moet worden. Dit brengt weer onnodige kosten met zicht mee. Als wij de extra gegevens hebben dan kijken wij of het kind inderdaad in onze maat 116 past. Zo niet, dan sturen wij u een maat toe waarvan wij denken dat goed moet zitten. EN in veel gevallen nemen wij even contact met u op om te overleggen. Maar uiteraard bent u niks verplicht.
1.6 Kan ik retour zenden of omruilen?

Ja, dit is mogelijk binnen 14 dagen, met uitzondering van;
haaraccessoires
sieraden
beenmode


U dient uw retourzending binnen een aantal dagen, ontvangst,  aan ons kenbaar te maken. En binnen 14 dagen ontvangen wij uw bestelling weer retour. Incidenteel maken wij hierop een uitzondering na telefonisch overlege met de klant. U ontvangt bij een retourzending, binnen 14 dagen, uw geld retour. U kunt het artikel ook omruilen. Wij verwerken eerst uw retourzending en zullen hierna het nieuwe artikel toezenden. Houd u rekening met een nieuwe levertijd van +/- 2 weken. Heeft u het artikel snel nodig dan raden wij u aan om het artikel opnieuw via onze site te bestellen. U ontvangt van uw retour uw geld retour.

Zie hiervoor ook Verzenden & retourneren

1.7 Wie betaald de verzendkosten van een retour zending of omruiling?

De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Wilt u het artikel omruilen dan brengen wij geen verzendkosten in rekening voor het opnieuw toezenden. Heeft u het artikel snel nodig dan adviseren wij u om het opnieuw via onze site te bestellen, u betaald dan wel de verzendkosten van het opnieuw toezenden.

1.8 Ik wil een afspraak maken om bij u langs te komen kan dit?

Het is mogelijk om,  op afspraak,  bij ons langs te komen voor het passen van de kleding en de bijbehorende accessoires. Wij hebben geen stenen winkel en het passen is bij ons, in een ruimte, aan huis. 

Wij maken géén afspraken voor het kopen van alleen accessoires en voor het passen van alleen schoenen. Deze artikelen dienen echt online besteld te worden. Uiteraard kunt u deze artikelen wel aanschaffen of bekijken bij het passen van de kleding.

De afspraken maken wij op een woensdagavond of donderdagavond. Maak tijdig uw afspraak, vooral in het hoogseizoen kan het erg druk zijn.

1.9 Mijn maat is uitverkocht komt deze nog binnen?
Het zou heel goed kunnen dat de nieuwe levering van de leverancier alweer naar ons onderweg is. Laat het ons weten indien uw maat uitverkocht is. Wij kunnen u verder helpen en op voorhand de desbetreffende maat voor u reserveren.
← .    De webwinkel is i.v.m. familieomstandigeheden tijdelijk gesloten. Heeft u in de tussentijd een order geplaatst? U wordt ingelicht. Hide