Klantenservice
1 Veel gestelde vragen
1.1 Heeft u nog meer modellen die niet op uw site staan?

Nee, alle modellen die wij kunnen leveren staan op onze site vermeld.

 

1.2 Hoe lang van tevoren moet ik de bruidskinderkleding bestellen?

Een maand of drie van te voren is aan te raden.
Mocht uw maat uitverkocht zijn, dan is er nog ruimte om te bestellen.

1.3 Maken jullie de kleding zelf?
Nee, wij maken de kleding niet zelf.
1.4 Kan ik de normale confectie maat van mijn kind bestellen?

Over hel algemeen vallen de de jurken en kostuums wat groter. 
Bij veel van onze jurken staat de lengte en bovenwijdte van de jurk vermeld.
Het is heel normaal als u een maat kleiner moet bestellen dan de werkelijke draagbare maat op dit moment.
Twijfelt u over de maat, laat het ons weten en wij helpen u.

1.5 Kan ik retour zenden of omruilen?

Ja, dit is mogelijk binnen 14 dagen, met uitzondering van;
haaraccessoires
sieraden
beenmode

Binnen 14 dagen ontvangen wij uw bestelling weer retour. 
In bijzondere omstandigheden kunnen wij in overleg met de klant een uitzondering maken. 
U ontvangt bij een retourzending, binnen 14 dagen, uw geld retour. 
U kunt het artikel ook omruilen.
Wij verwerken eerst uw retourzending en zullen hierna het nieuwe artikel toezenden.
Houd u rekening met een nieuwe levertijd van +/-  week.
Heeft u het artikel snel nodig dan raden wij u aan om het artikel opnieuw via onze site te bestellen.
U ontvangt van uw retour uw geld retour.

Zie hiervoor ook Verzenden & retourneren

1.6 Wie betaald de verzendkosten van een retour zending of omruiling?

De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Wilt u het artikel omruilen dan brengen wij geen verzendkosten in rekening voor het opnieuw toezenden.
Heeft u het artikel snel nodig dan adviseren wij u om een nieuwe bestelling via onze site te plaatsen.
U betaald dan opnieuw verzendkosten, deze vergoeden wij niet.


 

1.7 Ik wil een afspraak maken om bij u langs te komen kan dit?

Wij zijn een online winkel.
Het is op dit moment niet mogelijk om bij ons te komen kijken of passen.
Wel is het mogelijk om uw bestelling, na afspraak, bij ons op te komen halen.

1.8 Mijn maat is uitverkocht komt deze nog binnen?

Wij proberen voldoende voorraad te houden en regelmatig zijn er leveringen onderweg naar ons toe.
Is uw maat uitverkocht, laat het ons weten.
Wij kunnen u op dat moment meer vertellen over de levertijd van het artikel.


← .    Vandaag is zondag, voor ons een rustdag. Wij zijn vandaag gesloten en het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen. Maandag kunt u weer bestellen en zijn wij telefonisch weer bereikbaar . Verbergen